• ΕλλάδαΕλλάδα
  • ΒέλγιοΒέλγιο
  • ΕλβετίαΕλβετία
  • ΗΠΑΗΠΑ/ΝΥ
  • Ηνωμένο ΒασίλειοΗνΒ
  • ΙρλανδίαΙρλανδία

 

Η κυρία Φωτεινή Σαρημιχαηλίδου είναι μέντορας της ΑΛΛΗΛΟΝ στον τομέα Σπουδών.

 

 

Marketing Tools

  1. SumoMe – For capturing and nurturing website leads, boosting traffic, and increasing brand awareness.
  2. Kissmetrics – For increasing website conversions, tracking analytics, and personalizing experiences.
  3. Adwords – For spreading the word about your business on Google through advertising.
  4. Optimizely – For running A/B tests that help you optimize your website and influence interactions.
  5. Content Marketer – For promoting your blog content, connecting with influencers, building relationships, and increasing traffic.
  6. Appocalypsis - Create Widgets to help you boost your Conversions (POPUPS, Overlays, Inline Elements etc.)
  7. Viral-loops - The all-in-one viral marketing platform to launch your referral programs, sweepstakes, competitions and pre-launch campaigns.

 

Δείτε Περισσότερα Παρακάτω

 

Μια αναζήτηση στην Google για κάποιο επώνυμο brand είναι πολύ πιθανό να αποκαλύψει μια ανησυχητική αλήθεια για την εκάστοτε εταιρεία, καθώς αρκετά από τα αποτελέσματα που εμφανίζονται ψηλά στη μηχανή αναζήτησης δύναται να είναι δυσφημιστικά ή αρνητικά.

Οξύμωρο σχήμα, αν σκεφθεί κανείς ότι πολλές εταιρείες ξοδεύουν τεράστια κεφάλαια για διαφήμιση στα παραδοσιακά μέσα, χωρίς ωστόσο να επιδείξουν το παραμικρό ενδιαφέρον για την ψηφιακή τους εικόνα.

Σήμερα, στην ψηφιακή εποχή, o καθένας μπορεί να μεταμορφωθεί σε ένα μικρό δημοσιογράφο, διαμορφωτή της κοινής γνώμης, με ό, τι αυτό συνεπάγεται. Το παράπονο για την αγένεια ενός υπαλλήλου, η καταγγελία για ένα προβληματικό προϊόν, το δριμύ κατηγορώ για ένα ξενοδοχείο που δεν σέβεται το περιβάλλον ή για μια παραπλανητική προσφορά φθάνει άμεσα σε ένα πολύ μεγάλο ακροατήριο και μπορεί να υποσκάψει τη φήμη της εταιρείας, αν αυτή δεν αναλάβει δράση.

 

Τί δεν πρέπει να πείτε στον συνεντευκτή σας κατά τη διάρκεια της συζήτησής σας.

Μια συζήτηση με τον συνεντευκτή σας, όσο απλή και να είναι, μπορεί να καταλήξει σε φιάσκο και να επηρεάσει την αποδοχή σας από την εταιρεία. Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα, από τη μία, μια σύντομη κουβέντα λίγο πριν ξεκινήσει η συνέντευξή σας μπορεί να σας δώσει ένα παραπάνω πλεονέκτημα σε σχέση με άλλους υποψηφίους.

«Το πιο σημαντικό για έναν υποψήφιο είναι να έχει πάντα δυο ερωτήσεις κατα νου προκειμένου να τις θέσει στον υπεύθυνο προσλήψεων, δημιουργώντας έτσι μια ενδιαφέρουσα συζήτηση, μέσα από την οποία θα φανεί παράλληλα και καλός ακροατής», δήλωσε ο J.T. O’Donnell, ιδρυτής της ιστοσελίδας καριέρας Careerealism.com.

Παρακάτω σας δίνουμε μια ιδέα σχετικά με το ποιες συζητήσεις πρέπει να αποφεύγετε σε μια συνέντευξή σας:

 

Η έναρξη μιας νέας επιχείρησης στην Ελλάδα είναι μια από τις πιο επίφοβες ενέργειες πλέον. Ωστόσο, η ανάγκη μεγάλου μέρους των ανθρώπων να είναι «κύριοι του εαυτού τους» έχει οξυνθεί τα τελευταία χρόνια λόγω της αυξανόμενης απογοήτευσης από τον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα. Μια ιδιωτική επιχείρηση μπορεί να ωφελήσει περισσότερο τον ιδιώτη στην οικονομική του κατάσταση δεδομένου, βέβαια, ότι θα τεθούν οι σωστές βάσεις.

Αρχικά, ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να απαντήσει ορισμένα ερωτήματα πριν λάβει την απόφαση έναρξης.

 

BetterMe είναι μια εταιρία του μέλους μας Μαρία Αλεξιάδη

Η διαδικασία είναι μια πρωτοποριακή για την Ελλάδα, μέθοδος διεξαγωγής ποσοτικής ανάλυσης των στοιχείων που βρίσκονται στο τριχωτό της κεφαλής.

Σε ένα από τα καλύτερα εργαστήρια στο κόσμο (πιστοποιημένο με ISO 9001:2008, Optima 5300 and Optima 2000 Perkin Elmer’s product Certification and Declaration Conformity), διενεργούμε το Τεστ Βιολογικού Ιστού Μαλλιών (Elemental Hair Analysis), η αξία του οποίου είναι πολύ σημαντική, απαραίτητη και χρήσιμη για τη ρύθμιση και την πρόληψη της σωστής λειτουργίας του οργανισμού, αφού:

 

 

SCOPE OF ROLE:

Reports to: Area Manager
Indirect Reports to: HR Director, HR Managers – Central Office
Number of direct reports: HR Officer(s), HR Assistant(s), Admin Assistant

 

KEY AREAS OF ACCOUNTABILITY:

Candidate lifecycle

 

Ως νέος συνεργάτης θα ασχοληθείς με τον προγραμματισμό και την ανάπτυξη των SAP εφαρμογών της εταιρείας μας.

Είσαι ο ιδανικός/η ιδανική υποψήφια αν έχεις:

 

e-Shop.gr is looking to recruit (1) one individual for the role of

Marketing Manager

 

If the world of e-commerce excites you and you share a passion for marketing and IT products, grab the opportunity to come and join our growing team

Main responsibilities: