• ΕλλάδαΕλλάδα
  • ΒέλγιοΒέλγιο
  • ΕλβετίαΕλβετία
  • ΗΠΑΗΠΑ/ΝΥ
  • Ηνωμένο ΒασίλειοΗνΒ
  • ΙρλανδίαΙρλανδία

 panorama epixeirimatikotitaskainotomias 

Με μεγάλη επιτυχία και ενεργή συμμετοχή ολοκληρώθηκε και το 6ο Πανόραμα Επιχειρηματικότητας και Σταδιοδρομίας 2016 που έλαβε χώρα στην Αθήνα 1 έως 3 Απριλίου 2016.

Η ΑΛΛΗΛΟΝ είχε την τιμή να εκπροσωπηθεί με 4 μέληομιλητές στην μεγαλύτερη γιορτή Επιχειρηματικότητας πού διοργανώνετε υπό την αιγίδα του κ. Ιορδάνη Λαδόπουλου, καθηγητή Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΑΣΟΕΕ).

 

Μπορεί ένας φιλόλογος να πιάσει δουλειά σε ναυτιλιακή εταιρεία; Μπορεί ένας µηχανικός να αποκατασταθεί επαγγελµατικά στο χώρο της υγείας ή ένας νοµικός στον κλάδο της γεωργίας;

 

Πώς να χρηματοδοτήσω την εταιρεία μου; Ποια τα πλεονεκτήματα και τι πρέπει να προσέξω;

Η εύρεση χρηματοδότησης είναι μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει μια νέα εταιρεία και δυστυχώς ένας από τους συνηθέστερους λόγους για τους οποίους έξυπνες και φιλόδοξες ιδέες δεν προχωρούν. Υπάρχει ωστόσο και η φωτεινή πλευρά που δεν είναι άλλη από τη συνεχή εμφάνιση νέων και πιο προσιτών τρόπων χρηματοδότησης στη διάθεση του νέου επιχειρηματία.

 

Ο κύριος Στέλιος Αβραμίδης είναι Young Mentor της ΑΛΛΗΛΟΝ στον τομέα Σπουδών.

 

O Δρ. Δημήτριος Σαλαμπάσης είναι Μέντορας της ΑΛΛΗΛΟΝ στους τομείς Επιχειρηματικότητας και Καριέρας.

 

 

Ο κύριος Παναγιώτης Κολλάς είναι Μέντορας της ΑΛΛΗΛΟΝ στον τομέα Επιχειρηματικότητας

 

Η κυρία Κατερίνα Μούγιου είναι Μέντορας της ΆΛΛΗΛΟΝ στους τομείς Σπουδών και Καριέρας.

 

 

Η Μ.Κ.Ο. AZA - Arid Zone Afforestation NPO εκπροσωπείται από το μέλος μας Αθανάσιο Βασιλειάδη

 

H Arid Zone AfforestationNPO (AZA) είναι μια μη κερδοσκοπική οργάνωση, η οποία ενεργεί σε τοπική και παγκόσμια κλίμακα, δια μέσου συνεχών αναδασώσεων, σε ξηρές, ημίξερες και ερημικές περιοχές, όπου οι βροχοπτώσεις είναι περιορισμένες ή ανύπαρκτες.

arid zone 2018

Ο Στόχος μας

 

Το παρόν άρθρο αφορά τους ενδιαφερομένους που επιθυμούν να αποκτήσουν εταιρική παρουσία και να δραστηριοποιηθούν ως εισαγωγείς στις Η.Π.Α.

Περιέχει πληροφορίες για τους κανονισμούς και τις διαδικασίες που πρέπει να ληφθούν υπόψη για να εισάγεις και να προωθήσεις προϊόντα στις Η.Π.Α.

Γίνομαι importer σημαίνει κάτι πολύ περισσότερο και δεν πρέπει να ταυτίζεται με το απλά «στέλνω προϊόν» στο εξωτερικό. Τον τρόπο αυτό επιλέγουν παγκοσμίως επιχειρηματίες που επιθυμούν να επεκταθούν περαιτέρω από τα στενά όρια του εξαγωγέα προϊόντων της χώρας τους, να εξερευνήσουν τις δυνατότητες της νέας αγοράς σε όλο της το εύρος και να έχουν πιο ενεργό ρόλο.

Οι αμερικανικές εισαγωγές αγαθών έφτασαν το 2015 τα 2,3 τρις δολάρια αντιπροσωπεύοντας ποσοστό 12,3% των παγκόσμιων εισαγωγών. Οι αριθμοί έρχονται να επιβεβαιώσουν τις τεράστιες δυνατότητες της αμερικανικής αγοράς και να την κατατάξουν για άλλη μια φορά #1 εισαγωγέα αγαθών παγκοσμίως.

Τα παρακάτω είναι κάποια βασικά σημεία τα οποία θα πρέπει να λάβετε υπόψη ξεκινώντας το εγχείρημά σας να εξάγετε στις Η.Π.Α.